VÅR!!!

Äntligen är det vår i luften!!!
Nu har jag inte bakat eller gjort praliner på länge för tiden räcker inte riktigt till!
Men idag gjorde jag den där chokladkakan med himmelsk glasyr igen, vi var till min dotter på fika och hon hade beställt en sån...men det skulle vara tvåfärgad  glasyr och det fixade jag inte riktigt...spritstyllen åkte ur påsen och då blandade sej färgerna...men den var god ändå för den tog slut!
 
 
 
I helgen så har vi pysslat lite här hemma...jag har planterat penseer och så har vi grillat ute för första gången i år...
 
Älskar mina Carolina Gynning kuddar...
..och så en bild på hackspetten vi hört hela helgen!
 
 
Henrietta
2014-03-30 @ 21:33:39
URL: http://ettass.blogg.se

åååh vad gott det ser ut, speciellt kakan!

Svar: Tackar....jo den är farligt god....ska lägga ut receptet snart
AnnSophie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Chokladpraliner.blogg.se

En Mumsig blogg!!!

RSS 2.0