Frystorkade bär

Idag när jag var inne på LLagerhaus så råkade jag se att de sålde ut frystorkade bär för halva priset...så jag var tvungen att köpa några burkar....frystorkade jordgubbar och frystorkade björnbär.
När jag kom hem så mortlade jag lite jordgubbar till pulver och blandade det med strösocker och vips så hade jag jordgubbssocker till  tryfflar med en gudomlig smak av jordgubb.
Jag var tvungen göra några vita tryfflar rullade i det härliga röda sockret!!
 
 
felicia
2015-10-08 @ 22:41:59
URL: http://hemmahosfelicia.blogg.se

åh, vilket bra tips! har också köpt deras frystorkade bär men inte riktigt vetat vad jag ska ha det till :D nu vet jag!

Svar: Jag ska nog prova att göra maränger med jordgubbssmak....
AnnSophie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Chokladpraliner.blogg.se

En Mumsig blogg!!!

RSS 2.0