Döskallepraliner

Jag har en jättehäftig döskalle form till praliner men jag har bara använt den ett par gånger för pralinerna fastnar i den😬
Men igår provade jag igen och jag fick ur alla...hela!
 
Visst är de häftiga?
Jag använde airbrush för att få till den svarta färgen och har fyllt dom med ljus chokladtryffel. 
 
Cissi
2015-10-17 @ 10:50:38
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

wow! Vilka läckra

Ninni
2015-10-17 @ 10:54:38
URL: http://ninnidot.blogg.se

Har du gjort de själv? vad häftiga!

Svar: Ja jag har gjort dom själv😊
AnnSophie

Anonym
2015-10-18 @ 10:05:08

Jättefina Har samma form - hur får man ihop baksidan av skallen ??

Svar: Det är enklare än vad du tror...värm en plåt och dra ytan mot så chokladen smälter lite och sen är det bara att trycka ihop dom
AnnSophie

Anonym
2015-10-18 @ 10:05:48

Jättefina Har samma form - hur får man ihop baksidan av skallen ??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Chokladpraliner.blogg.se

En Mumsig blogg!!!

RSS 2.0