....och fröjdas hela dagen uti Nora

...och fröjdas hela dagen uti Nora!
Ja i fredags så tog vi oss en tur till Nora, cyklarna hade vi givetvis med oss för vad mycket mer man hinner se med cykel.
Vi hade sån tur att det just den dagen råkade det vara marknad...jag kan verkligen rekommendera en tur dit för det är världens mysigaste lilla stad med massor av loppisar och små caféer.
.....solen visade sej från sin bästa sida också
Naturligtvis så hade jag glömt sätta i minneskortet till kameran så vi gick in i en mysig liten fotoaffär och köpte ett  nytt och där hade de en stor samling av gamla kameror...
 
 
 
 

....I Nora gör de helt underbar glass men eftersom jag håller igen så köpte jag faktiskt ingen...duktig va?!
 
 
.....en gammal veteran järnväg finns också.....
 

Jag har hur mycket bilder som helst på detta underbara ställe...men bäst är att åka dit och uppleva allt detta själv, så mitt förslag är:
ÅK DIT!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Chokladpraliner.blogg.se

En Mumsig blogg!!!

RSS 2.0